یاردبستانی من

یاردبستانی من
طبقه بندی موضوعی
کلمات کلیدی
آخرین مطالب
پربیننده ترین مطالب
محبوب ترین مطالب
مطالب پربحث‌تر
آخرین نظرات
جمعه, ۱۸ مرداد ۱۳۹۲، ۱۰:۵۶ ق.ظ

گلهای بهشتی


شب های ماه مبارک رضان به پایان رسید!

ضمن تبریک این فرخنده و معنوی به همه دوستان؛ از بعضی دوستان کلاس دوستی که در نمایشگاه قرآن بهم سر زدند تشکر می کنم.

از خودشون و هم از پدر و مادر مهربونشون ؛ و با همه عشقم بهشون می گم:

یک یاس سفید با رنگ امید با صدق و صفا با بوی دعا با یاد خدا تقدیم شما

عید سعید فطر مبارک باد!

محمد امین عزیزم که دو مرتبه به دیدنم اومد

حسام نازنین که اونهم دو بار بهم سر زد

علیر ضا مهربونم که خیلی دوستش دارم

محمد امین و سپهر قشنگم که با هم اومدن

( بچه هابرای سلامتی پدر مهربون محمد امین هم دعا کنیم)

علی گلم که از دیدنش خیلی خوشحال شدم

شبیروایمان عزیزم که درآخرین ساعات نمایشگاه خودشونو رسوندن

از همه شما پسرای گلم سپاسگزارم.

شادو سربلند باشید.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۲/۰۵/۱۸
داود صالحی

نظرات  (۵)

بسیار   زیبا    بود          .            
۲۳ مرداد ۹۲ ، ۲۳:۱۵ محمد علی حریری
عیدتون مبارک!!!
۲۲ مرداد ۹۲ ، ۱۴:۵۹ علی جوادپور
استاد دیدید شبیر و ایمان هم اومدن!!😉😉😉😉😉😉😉😉😉😉😉
دلم براتون خیلی تنگ میشه🌼🌼🌼🌼🌼🌼
انشاالله پدر محمد امین هم به زودی به سلامتی اش باز میگردد 💞
سلام استاد .عید سعید فطر را به شما تبریک مى گوییم.
ممنونیم که خبر دادید که بیاییم و شما رو ببینیم.خیلى خوش گذشت .دوباره دلم براتون تنگ شد!!!
امیدوارم توفیق دوباره دیدنتون را داشته باشم
۱۸ مرداد ۹۲ ، ۱۱:۴۵ امین پرکار

محمد امین امید وارم پدرت زود تر سلامتیش را به دست بیاورد.

استاد اگربرنامه یدیگری هم داشتید بنویسید

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی