یاردبستانی من

یاردبستانی من
طبقه بندی موضوعی
کلمات کلیدی
آخرین مطالب
پربیننده ترین مطالب
محبوب ترین مطالب
مطالب پربحث‌تر
آخرین نظرات
جمعه, ۵ شهریور ۱۳۹۵، ۰۷:۳۰ ب.ظ

ماموریت ناتمام!

حرف دل من حرف دلای بی کسه

یه امام رضا دارم واسم بسه

میدونم صدام به آقام میرسه

Image result

من همون کبوترم که جا نداشت

لونه حتی روی شاخه ها نداشت

هیچ نگاهی آب دونه ام نمی داد

مثل هر غریبه آشنا نداشت

حالا اما عمریه رو گنبدام

بچه ی محله ی امام رضام

دنیا بی صحن رواقش قفسه

یه امام رضا دارم برام بسه

حرف دل من حرف دلای بی کسه

یه امام رضا دارم برام بسه

دو سال گذشت!

از سفر به مشهدالرضا (ع)به بهانه طرح تربیت مربی میزان و در کنار مجموعه ولیعصر (عج) و در نهایت اون خبر غمبار...!

و حالا باز هم زائرم...

به دعای مرحوم #حاج حمید دادگسترنیا!

ای کاش بودی و ...


موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۵/۰۶/۰۵
داود صالحی

نظرات  (۲)

۱۰ شهریور ۹۵ ، ۲۳:۱۷ محمدعلی حریری
سلام استاد
واقعا دل تنگیم
۰۹ شهریور ۹۵ ، ۱۹:۳۴ علی جوادپور
استاد سلام
خواهش میکنم جواب بدید
لطفا اگه تلگرام دارید همینجا بگید
واقعا دلم براتون تنگ شده

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی