یاردبستانی من

یاردبستانی من
طبقه بندی موضوعی
کلمات کلیدی
آخرین مطالب
پربیننده ترین مطالب
محبوب ترین مطالب
مطالب پربحث‌تر
آخرین نظرات
سه شنبه, ۷ خرداد ۱۳۹۲، ۱۱:۰۱ ب.ظ

سلام آخر

 

خدانگهدار بچه ها ...!

موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۲/۰۳/۰۷
داود صالحی

نظرات  (۱۰)

آقا دلم براتون تنگ شده دیگه می خوام گریه کنم

۱۲ خرداد ۹۲ ، ۲۱:۳۱ محمد رضا عسگریان
سلام استاد؛
خیلی دلم براتون تنگ شده انگار یه پنجشنبه جمعییه که خیلی طولانیه ولی منم منتظرم تموم شه.
اگر در خواب مى دیدم غم و روز جدایى را
به دل هرگز نمى کردم خیال آشنایى را




پاسخ:

سلام محمد رضای گلم منم دلم برای شما خیلی تنگ شده

راستی اوضاع کارنمات چطور بود ؟

کتک نخوردی؟

استاد نظر خصوصی را چک کن و پاسخ را به ایمیلم ارسال کن
۰۹ خرداد ۹۲ ، ۲۲:۴۱ مریم فروزان کیا
سلام به زائر بارانی 
چه خوب 
خیلی از این بابت خوشحالم باید اعتراف کنم انتظارش رو داشتم 
خوشحال می شم از دیدن اون فیلم ها مثل عکس های ساده و صمیمی که در وبلاگ شما از بچه های خوب کلاستون دیدم 
اون عکس ها من رو برد به بهترین دوران زندگیم که دوران دبستانم بود به خاطر اتفاقاتی از دوران راهنمایی و دبیرستانم برخلاف همه متنفرم و سعی کردم همه ذهنم رو خالی کنم از اون روزها به جز یکی دو اتفاق شیرین که مدیون معلم های خوب و مهربونم هستم 
تصمیم گرفتم ازشون بنویسم و تشکر کنم از همه زحماتشون و مهمتر از همه از اخلاق های خوبشون 
از داخل عکس ها حس خوبی رو دریافت می کردم و همین طور از دلنوشته های شاگردانتون 
خواهش می کنم من واقعا کاری نکردم و به شخصه برای مخاطبانم اهمیت و ارزش خاصی قائل هستم خوشحال می شم و هر کمکی از دستم بر بیاد دریغ نخواهم کرد
از لطفی که همیشه به کلبه دلی من داشتید و دارید سپاسگزارم 
و یک پیشنهاد 
ایام برگزاری اردوهای تابستانی بهترین زمان برای نوشتنه البته به اعتقاد من 
می تونید هم خودتون بنویسید و هم به شاگردانتون بگید بنویسن و در آخر به بهترین نوشته یادگاری به رسم تقدیر هدیه بدید 
اگر اردوهای چند روزه باشه که بهتره و اگر یک روزه باشه می تونید نوشته ها رو در مسیر بازگشت توی اتوبوس بخونید خیلی خوش می گذره و خیلی متفاوت می شه برای بچه ها یه هیجان خاصی هم براشون ایجاد می شه 
درضمنن این حرف ها رو هیچ موقع نزنید اصل همه چیز و حتی به اعتقاد من اصل خلقت انسان قلب و دل آدمی بوده، هست و خواهد بود 
دل باید از شور و حال برخوردار باشه که خدا رو شکر هست 
خواهش می کنم من واقعا از آشنایی با دبیر دلسوزی مثل شما و همینطور شاگردهای خوب کلاس دوستی خیلی خیلی خوشحالم. 
امیدوارم همیشه موفق باشید.
استاد دلم براتون تنگیده!!
بله

اگر در خواب مى دیدم غم و روز جدایى را
به دل هرگز نمى کردم خیال آشنایى را

خداحافظ استاد
خدا حافظ معلم عزىزم .خداحافظ کلاس نازنىنم.استاد اگه اذىتتان کردىم  ببخشىد

i love you ostsd

استاد گر چه رفت روزگار چهارم مانده است یاد و خننده از چهارم دوستی
استاد تما به وبلاگ جدید من سر بزنید
استاد به وبلاگ من حتما سر بزنین
راستى اون پاکتِ با روبیکارو باز کردین

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی