یاردبستانی من

یاردبستانی من
طبقه بندی موضوعی
کلمات کلیدی
آخرین مطالب
پربیننده ترین مطالب
محبوب ترین مطالب
مطالب پربحث‌تر
آخرین نظرات
دوشنبه, ۱۲ آبان ۱۳۹۳، ۱۱:۰۳ ق.ظ

غریب

من الغریب الی الحبیب...

موافقین ۲ مخالفین ۰ ۹۳/۰۸/۱۲
داود صالحی

نظرات  (۱۰)

استاد بازم معذرت که دیر تبریک گفتم

بله دیدم

وأی استاد یادم رفت تولدون رو تبریک بگم ببخشید😱😱😱😱😱😱😭😭😭😭😭😭😭
پاسخ:
سلام علی جان
ممنون
اومدم به وبلاگت سر زدم پیام هم گذاشتم حتما بخوون
استاد من هم دارم روی یک وبلاگ جدید کار می کنم حتما سر بزنید جون من

ayandeno.blog.ir

منتظرم
۱۳ آبان ۹۳ ، ۱۰:۰۴ محمد متین مذنب
استاد از همین امروز دارم رو وبلاگ کار می کنم جون من یه سری به من بزن
www.mozneb.blog.ir
مذی گناه کار
پاسخ:
سلام متین جان
ممنون
به وبلاگت سر زدم پیام هم گذاشتم حتما بخوون
السلام علیک یا ابا عبدالله


با مطــــــلـــــب  پیامک شهادت حضرت علی اصغر (ع) به روزم


عزاداری هاتون قبول درگاه الهی باشد .........




سلام استاد
تاسوعا و عاشورای حسینی را تسلیت میگویم

khaste nabashed

" "
 !
J
پاسخ:
امین جان ممنون که بهم سر زدی
التماس دعا
۱۲ آبان ۹۳ ، ۱۶:۴۱ مذی گناه کار
راستی شمارتون هم به من بگین
۱۲ آبان ۹۳ ، ۱۶:۳۵ مذی گناه کار
استاد شمارتون رو گم کردم حالا چه کارکنم 
حالا از خودم بگم 
پایه تحصیلی ششم        کلاس ششم پویا         معلم  آقای ناظم زاده
  مدرسه ی پارسا           بهترین معلم استاد صالحی        بهترین سال تحصیلی 91            کلاس چهارم دوستی             ﻋﺒﺎﺭﺕ " اصن ﺩﻟﻢ ﺧﻮﺍﺳﺖ " ﭼﯿﺴﺖ؟ ﻗﻄﻌﯽ ﺗﺮﯾﻦ ﻭ ﻣﻨﻄﻘﯽ ﺗﺮﯾﻦ ﺩﻟﯿﻞ ﺑﺮﺍﯼ ﮐﺎﺭﯼ ﮐﻪ در آن گند زدید! ماییم این   استاد خیلی  خیلی   خیلی   خیلی   خیلی   خیلی   خیلی   خیلی   خیلی   خیلی   دلم براتون تنگ شده یک شنبه فهمیدیم 
خیلی وبلاگ عالی و خوبی داری لذت بردم واقعا من هم البته یه وب دارم که متاسفانه کسی به من سر نمی زنه و تنهام دوست داری بیا نیامدی هم اشکال نداره بازم ممنون موفق باشی

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی