یاردبستانی من

یاردبستانی من
طبقه بندی موضوعی
کلمات کلیدی
آخرین مطالب
پربیننده ترین مطالب
محبوب ترین مطالب
مطالب پربحث‌تر
آخرین نظرات
يكشنبه, ۱۶ تیر ۱۳۹۲، ۰۵:۰۵ ب.ظ

افطار دوستی


دوستان خوب کلاس دوستی

سلام 

به امید خدا

شب های ماه مبارک رضان در غرفه کودکِ نمایشگاه بین المللی قرآن کریم برنامه دارم!

عمو فیضی ، عمو اکبری و... هم هستند.

 منتظرتونم!

موافقین ۲ مخالفین ۰ ۹۲/۰۴/۱۶
داود صالحی

نظرات  (۱۱)

نامی از ماهم ببر

ما هم در مدرسه منتظریم

جاى همه خالى افطار مهمون استاد بودیم .
سلام استاد .شب بسیار خوبى بود به ما خیاى خوش گذشت.امیدوارم باز هم شما رو ببینم.
۱۸ تیر ۹۲ ، ۰۰:۰۷ محمد جواد ابراهیمی
سلام
شرمنده حواسم به ماه مبارک نبود
اگه می شه جلسه ساعت 3 باشه
چون باید بعد از نماز از قم راه بیفتم
۱۷ تیر ۹۲ ، ۲۳:۱۳ محمدرضا محمد حسینی
چرا جالب بود استاد.
۱۷ تیر ۹۲ ، ۱۵:۴۹ مریم فروزان کیا
سلام عرض ادب
خوب هستید 
حال شاگردها و کلاس های تابستانی چه طوره؟ 
این فیلم از روی کتابی نوشته دانیل استیل به اسم قول اقتباس شده 
البته کلیت فیلمنامه شباهتی به اون داستان نداره اما زمینه کار مربوط به اون داستان می شد که من واقعا عاشقش شده بودم 
همین باعث شد بر خلاف میلم این فیلم رو نگاه کنم گاهی حرص می خوردم که چرا این همه تقلید بدون اینکه اسم نویسنده اصلی آورده بشه 
اما چون بچه ها رو خیلی دوست دارم از کلیتش خوشم اومد 
گاهی پیش میاد که مجبور می شیم بنا به شرایط اونی نباشیم که هستیم حتی اگه ندونیم فرصت دوباره ایی هست یا نه 
این سریال برای من حکم یک نوستالوژی خیلی خوب رو داره و کلی خاطره رو برای من تداعی می کنه 
به خاطر همین براش یک دلنوشته نوشتم 
ممنونم از لطف شما.
راستی مؤسسه تبیان هم در مصلی غرفه داره من حتما در اولین فرصت به شما سر می زنم تا از نزدیک توفیق زیارتتان را داشته باشم. 
موفق باشید.  
۱۷ تیر ۹۲ ، ۱۴:۲۶ محمد علی حریری
آقا شک نکنید میام
سلام وب شما زیبا ولی یک مقدار خیلی کم سرد و خشک است!!  امیدوارم از دست من ناراحت نشوید .
سلام علیک
خوبید الحمدلله
برای روز چهارشنبه خوبه؟
حاج آقا هم هستند؟ کارشون داشتم

آقا صالحی سلام دلم براتون خیلی تنگ شده و حتما میام نمایشگاه می بینمتون.

آقا هرشب هستید ؟

من و شبیر حتما میایم

دوستتون دارم

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی