یاردبستانی من

یاردبستانی من
طبقه بندی موضوعی
کلمات کلیدی
آخرین مطالب
پربیننده ترین مطالب
محبوب ترین مطالب
مطالب پربحث‌تر
آخرین نظرات
شنبه, ۱۹ فروردين ۱۳۹۶، ۰۷:۴۰ ب.ظ

#دوستت دارم پدر

هنوزم درست مثله کوه پشتمی        چقدر زود زمونه تو رو پیر کرد
جوونیتو توو قاب عکس جا بذار        به چهر‌ت نگاه کن چه تغییر کرد
یه عمر واسه آینده ی پیش روم           گذشتی از آرامشه زندگیت
ببین واسه من مثله عادت شده         تماشایه موهایه جو گندمیت
میخوام سایه تو رو سرم حس کنم       منو باز به آغوشه گرمت ببر
به هر جایی رفتم دلم با تو بود               هنوزم یه دنیا غروری پدر
میخوام سایه تو رو سرم حس کنم      منو باز به آغوشه گرمت ببر
به هر جایی رفتم دلم با تو بود               هنوزم یه دنیا غروری پدر

موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۶/۰۱/۱۹
داود صالحی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی