یاردبستانی من

یاردبستانی من
طبقه بندی موضوعی
کلمات کلیدی
آخرین مطالب
پربیننده ترین مطالب
محبوب ترین مطالب
مطالب پربحث‌تر
آخرین نظرات
جمعه, ۲۰ دی ۱۳۹۲، ۰۹:۵۲ ب.ظ

دلتنگی

این روزها اینقدر سرم شلوغه که گاهی دلم برای خودم تنگ میشه !!!

موافقین ۲ مخالفین ۰ ۹۲/۱۰/۲۰
داود صالحی

نظرات  (۱۰)

۱۶ بهمن ۹۲ ، ۱۶:۳۶ عباس قلی خان یا همون نمازی
آقا ی جوادپور منظورت پسر منه
۱۰ بهمن ۹۲ ، ۱۲:۳۳ علی جوادپور
استاد خیلی دوست دارم جشن نیکو کاری بیاید
و حتماً نمایش ((علی مردان خان پسر بی ادب و بی هنر عبّاس قلی خان))رو ببینید که خوش حال می شوم. 
نمایش ((خورشید کاروان))رو هم از دست ندید. 
۰۳ بهمن ۹۲ ، ۲۳:۵۵ محمد علی حریری
 👀
 👃
 👅
۰۱ بهمن ۹۲ ، ۲۲:۵۰ محمد علی حریری
منظورم جواب دادید بود😝😛😛😛😛😛😛😛😛😛😛😛😛😛😛😛
۰۱ بهمن ۹۲ ، ۲۲:۴۸ محمد علی حریری
ممنون جواب داد😃😃😄😄😄😄😄😄😄😄😄
استاد این روزا همه سرشون شلوغه حالا هر کی به یه کاری.... شما هم که ماشالا کارتون زیاده ایشالا که همیشه سرزنده و شاد باشید....
۲۸ دی ۹۲ ، ۱۷:۵۲ محمد علی حریری
استاد جواب رو برام تو همین جا بنویس
آیا من شما را در جشن نیکو کارى خواهم دید؟
پاسخ:

سلام محمد علی جان

من خودم خیلی دوست دارم اونشب اونجا باشم و دوستان قدیمم رو ببینم!

اگه توفیق داشته باشم بله میام.

راستی ممنو که بهم سرزدی

از پیامهای زیبای خصوصیت هم ممنون.

۲۸ دی ۹۲ ، ۱۷:۵۲ محمد علی حریری
استاد جواب رو برام تو همین جا بنویس
آیا من شما را در جشن نیکو کارى خواهم دید؟
استاد جشن نیکو کاری شما را خواهم دید
منم از بس که درس أم زیاد نمى تؤمن خودم را در آینه خودم را ببینم

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی