یاردبستانی من

یاردبستانی من
طبقه بندی موضوعی
کلمات کلیدی
آخرین مطالب
پربیننده ترین مطالب
محبوب ترین مطالب
مطالب پربحث‌تر
آخرین نظرات
چهارشنبه, ۲۷ مرداد ۱۳۹۵، ۰۸:۰۷ ب.ظ

بِرَندِ قبیله

پدر ، یعنی تپش در قلب خانه
پدر، یعنی تسلط بر زمانه
پدر، احساس خوب تکیه بر کوه
پدر، یعنی تسلی وقت اندوه
پدر، یعنی زمن نام ونشانه
پدر، یعنی فدا گردیده افراد خانه
پدر، یعنی غرور و مستی من
پدر، یعنی تمام هستی من
پدر، یعنی شَرَف یعنی عَشیره
پدر، یعنی بِرَندِ یک قبیله ...

موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۵/۰۵/۲۷
داود صالحی

نظرات  (۱)

۳۰ مرداد ۹۵ ، ۱۶:۲۰ علی جوادپور
سلام استاد
من یکی از دانش آموزای شما توی دبستان پارسا هستم وقتی چهارم بودم
از بس یادم رفته به شما سر بزنم واقعا شرمندم
اسناد تو رو خدا اگه تلگرام دارید همینجا بگید خواهش میکنم
واقعا دلم برات تنگ شده

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی