یاردبستانی من

یاردبستانی من
طبقه بندی موضوعی
کلمات کلیدی
آخرین مطالب
پربیننده ترین مطالب
محبوب ترین مطالب
مطالب پربحث‌تر
آخرین نظرات
يكشنبه, ۲۶ خرداد ۱۳۹۲، ۰۹:۳۸ ق.ظ

باحیوانات مهربان باشیم

 

سلام

اطمینان دارم شما هم مثل من از دیدن این تصاویر زیبا به وجد میاید؛اگرفرصت کردید نظرتون رو در موردشون ثبت کنید تا برای همه باز دید کنندگان به نمایش گذاشته بشه،بلکه فرهنگی بشه برای اینکه:

حیوانات را بیشتر دوست داشته باشیم

 

 

موافقین ۳ مخالفین ۰ ۹۲/۰۳/۲۶
داود صالحی

نظرات  (۱۰)

۱۲ تیر ۹۲ ، ۱۲:۲۶ علی جوادپور

همه ی موجودات زنده احساساتی شامل عشق دارند که می شود در این عکسها

به عشق حیوانات پی برد.

astad man ham mesl porkar hnooz nmi doonm shma formool avl roobic ra az mhmd sadra yad gereftid ya na

چرا بعضی ها می گن اینا فتوشاپه؟
نه اصلا هم فتوشاپ نیست مگه خدا به این حیوونای بی زبون دل نداده؟
اتفاقا اینا کاملا شاهکار های هنری هستن....
خیلی هم خوشکل بودن...
سلام، 
من عاشق اون اسب آبی هستم که سرش رو با بچه اش گذاشتن رو خاک. چه حس خوبی دارن. 
۲۶ خرداد ۹۲ ، ۱۶:۴۱ محمد علی حریری
خواهش می کنم به وب من سر بزنید 
۲۶ خرداد ۹۲ ، ۱۶:۴۱ محمد علی حریری
سلام استاد چرا به وب من سر نزدید؟
در مورئد مطلب:
فتو شاپ است.
وب من:
hariri81.blog.ir
۲۶ خرداد ۹۲ ، ۱۶:۲۹ محمد علی حریری
سلام استاد چرا به وب من سر نزدید؟
در مورئد مطلب:
فتو شاپ است.
وب من:
hariri81.blog.ir
۲۶ خرداد ۹۲ ، ۱۵:۱۷ امین پرکار

استاد من گفتم اگه یاد نگرفتید از محمد طاها ومحمدصدراکمک بگیرید نه ابروی خودتوت روببرید.درضمن از این عکسها میفهمیم عکا سی از حیوانات کار شیرینی است! 

 

۲۶ خرداد ۹۲ ، ۱۱:۳۲ امین پرکار

استاد هنوز درفکرم که فرمول اول روبیک رایاد گرفتید ؟اگر یاد گرفتیدپیشرفت خوبی داشتید واگر یادنگرفتید امید وارم باتلاش محمدطاهاومحمدصدرا هرچه زود تر بیاموزید.

                (ودر ضمن خیلی متن زیبایی بود)

پاسخ:

سلام

هنوز که یاد نگرفتم

مثل خودت ...

در ضمن متن زیبایی نبود تصاویر زیبایی بود پسرم

کلا خسته نباشی!!!

سلام بنده مرضیه هستم مطالب شما عالی بودند مخصوصا این مطلب که نشون دهنده عشق بین مادر و فرزنده.این عشق بین تمام مخلوقات خدای عزیزمون خیلی زیبا و قشنگ وجود داره که آدمی رو تحت تاثیر قرار می ده. ممنونم از شما

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی