یاردبستانی من

یاردبستانی من
طبقه بندی موضوعی
کلمات کلیدی
آخرین مطالب
پربیننده ترین مطالب
محبوب ترین مطالب
مطالب پربحث‌تر
آخرین نظرات
پنجشنبه, ۲۳ دی ۱۳۹۵، ۰۴:۵۶ ب.ظ

خدای تمــــــــام مهربــــــــــانی ها

خدای من نه دور کعبه است؛
نه در کلیسا؛
نه در معبد؛
خدای من همین جاست...
کنار تمام دلواپسی هایم ؛ بغض هایم ؛ خنده هایم ؛
خدای من؛ نمی ترساند مرا از آتـش
امــــــــا
می ترساند مـرا از شکستن دلــــی...

اشک آوردن به چشمی ...

نــا حـق کردن حقی ...
خدای من می بیند مرا

Image result for ‫خدای من‬‎

" هر جا که باشم می فهمد مرا با هر زبانی که سخن می گویم ،
خدای من حواسش در همه احوال به من هست "
خدای من مــرا از هیچ نمی ترساند ؛
جز " بی فـــکر سخن گفتن " و " رنجاندن دلـــــی "
خـــدای من...؛
خدای تمــــــــام مهربــــــــــانی هاست...!

دکتر شریعتی

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۵/۱۰/۲۳
داود صالحی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی