یاردبستانی من

یاردبستانی من
طبقه بندی موضوعی
کلمات کلیدی
آخرین مطالب
پربیننده ترین مطالب
محبوب ترین مطالب
مطالب پربحث‌تر
آخرین نظرات
سه شنبه, ۱ مرداد ۱۳۹۲، ۱۰:۲۷ ق.ظ

عیدانه خدا


موافقین ۲ مخالفین ۰ ۹۲/۰۵/۰۱
داود صالحی

نظرات  (۷)

معلم فداکار به این می گن

 

ی ا د        ا س ﺗ ا د        ﺻ ﺍ ل ح ی                    ﺩ ل و        م ی ب ر ه       ک ل ا س              د و س ﺗ ی 
۳۱ تیر ۹۲ ، ۱۷:۰۹ محمد علی حریری
استاد نمی دونستم شهید شدید ،زنده شدید
۳۱ تیر ۹۲ ، ۱۶:۱۳ محمدرضا محمدحسینی
استاد آدرس نمایشگاه قرآن کجاست تا بیاییم و شما را ببینیم
۳۰ تیر ۹۲ ، ۲۰:۱۲ علیرضا کرمی
راستی استاد من وبلاگم شده : www.doosti3.sepehrblog.ir
۳۰ تیر ۹۲ ، ۲۰:۰۰ علیرضا کرمی
سلام بر استاد بزرگ ،
استاد خیلی مطلب جالبی بود راستی : خیلی سخته که اینو بگم ولی من سال دیگه یعنی سال پنجم ابتدایی در این مدرسه یعنی مدرسه پارسا نیستم در یک مدرسه مثل مدرسه پارسا ولی نزدیک تر به منزل ما امتحان دادم و رتبه 1 را آوردم ولی آن ها گفتند که این پسر  یعنی علیرضا کرمی در یک مدرسه ی خوب درس می خواند چرا بیاید در مدرسه ما ؟
ولی چند هفته بعد از امتحان باما تماس گرفتند و گفتند آن پسری که ما آن را انتخاب کرده بودیم مشکلی برایش پیش آمد آقای کرمی شما میتوانید این جا ثبت نام کنید و ما هم به خاطر مشکل مکانی که پدرم با مدرسه پارسا داشت ............. ثبت نام کردیم .
ببخشید استاد که از این مدرسه رفتم ...........
فکر کنم الان از دستم شاکیه ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!(ولی لطفا از دستم
شاکی نباشید استاد
پاسخ:

   خیلی شاکی ام

به ویژه اینکه خودم هم امسال پارسا نیستم:-)

۲۹ تیر ۹۲ ، ۲۱:۱۲ امىن پرکار
خىلى قشتگه ولى چرا ىک مرداد

پاسخ:

هویجــــــــــــوری

ممنون که نمتیشگاه اومدی تا ببینمت

دلم برات خیلی تنگ شده بود

کاشکی دیگران (البته به غیر از حسام) هم معرفت تو رو داشتند

بابا معرفت

بابا مرام

بابا با صفـــــــــــــــــــــا!

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی