یاردبستانی من

یاردبستانی من
طبقه بندی موضوعی
کلمات کلیدی
آخرین مطالب
پربیننده ترین مطالب
محبوب ترین مطالب
مطالب پربحث‌تر
آخرین نظرات
جمعه, ۱۰ مرداد ۱۳۹۳، ۰۴:۴۷ ب.ظ

افطاری با طعم دوستی !

جشن رمضان سال هزار و سیصد و نود و سه

موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۳/۰۵/۱۰
داود صالحی

نظرات  (۶)

۰۱ شهریور ۹۳ ، ۱۲:۰۰ علی جوادپور
استاد کلاً با محمد علی پارتی داره
پاسخ:
سلام علی جان
اصلا اینطور نیست
تو که از همه پارتی کلفت تری پسرم...!
دوستت دارم
ممنون که بهم سر می زنی
استاد ممنون که ما نظر مى زارىم جواب نمىدىد ولى بقىه مى زارن جواب مى دىد
پاسخ:
سلام امین جان
اینم جواب
دلم برات یه ذره شده
یادش به خیر پارسال اومدی نمایشگاه قرآن و دیدمت اما امسال...
چه شب قشنگى بود 
۱۸ مرداد ۹۳ ، ۱۵:۴۴ محمد علی حریری
ببخشید نظر کم می دم استاد!! سرم شلوغه!
جشن کجا بود؟
امین،آرمین،ایمان و سپهر از کجا مطلع شدند؟
لطفا جواب بدید.
و البته ببخشید که برای پست بعدیتون شاید یکم دیر نظر بدم،به دیلیلی که گفتم...
سرم شلوغه!!
با تشکر             محمد علی حریری      هوادار رسمی شما ;)
پاسخ:
سلام محمد علی عزیزم
ممنون که بهم سرزدی
راستش چندروز توی وبلاگ آدرس گذاشته بودم که البته بعدشم پاکش کردم
ای کاش می تونستم اونجا ببینمت
بازم ممنون که بهم سربزن
۱۱ مرداد ۹۳ ، ۱۷:۳۵ علی جوادپور
استاد خودتون گفتید اگرباشه اطلاع می دم
😭😭😭😭😭😭😭😭😭😪
استاد شما گفتىد که برنامه ندارم واگر داشتم از همىن راه بهتو ن اطلاع مى دم!!!!

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی