یاردبستانی من

یاردبستانی من
طبقه بندی موضوعی
کلمات کلیدی
آخرین مطالب
پربیننده ترین مطالب
محبوب ترین مطالب
مطالب پربحث‌تر
آخرین نظرات
سه شنبه, ۲۷ اسفند ۱۳۹۲، ۰۶:۰۶ ب.ظ

خدا


... و خدایی در همین نزدیکی!

موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۲/۱۲/۲۷
داود صالحی

نظرات  (۵)

ممنون که ما رو قابل دونستید و به ما سر زدید
عکس زیبا و با معنایی بود اگه میشه با اجازه شما می خوام این عکسو تو وبلاگم بزارم!!(-:
شاد و پاینده باشید
۲۸ اسفند ۹۲ ، ۱۶:۲۴ علی جوادپور
منظورم دیده بودم
۲۸ اسفند ۹۲ ، ۱۶:۲۳ علی جوادپور
من این عکس را دیدنه بودم
بسیار زیباست
۲۸ اسفند ۹۲ ، ۱۴:۵۷ محمد علی حریری
جالب بود

بسیار جالب بود

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی