یاردبستانی من

یاردبستانی من
طبقه بندی موضوعی
کلمات کلیدی
آخرین مطالب
پربیننده ترین مطالب
محبوب ترین مطالب
مطالب پربحث‌تر
آخرین نظرات
جمعه, ۱۶ اسفند ۱۳۹۲، ۱۰:۱۷ ب.ظ

جشن نیکوکاری

چقدر زود گذشت این روز ها و شبها...!

چقدر سخت گذشت این دویست و چهل و چهار روز...!

چقدر دلم براتون تنگ شده بود...!

چقدر بزرگ شدید بچه ها...!

چقدر دوستتون دارم دوستان کلاس دوستی...!


موافقین ۲ مخالفین ۰ ۹۲/۱۲/۱۶
داود صالحی

نظرات  (۶)

استاد به ما هم یه سر بزن! 

SINA SINA 117@yahoo.com
استاد ما هم دلمون برات ون خیلی خیلی تنگ شده! !
ما شما رو فراموش نمیکنیما
۲۰ اسفند ۹۲ ، ۲۱:۳۶ محمد علی حریری
ما هم شما رو دوست داریم استاد
۲۰ اسفند ۹۲ ، ۲۱:۳۶ محمد علی حریری
ما هم شما رو دوست داریم استاد
۱۷ اسفند ۹۲ ، ۱۵:۳۴ علی جوادپور
من هیچ وقت کلمه ی 🔸🔸دوستی🔸🔸را فراموش نمی کنم😄😄😄😄😄

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی