یاردبستانی من

یاردبستانی من
طبقه بندی موضوعی
کلمات کلیدی
آخرین مطالب
پربیننده ترین مطالب
محبوب ترین مطالب
مطالب پربحث‌تر
آخرین نظرات
دوشنبه, ۱۸ آذر ۱۳۹۲، ۰۱:۴۱ ب.ظ

بدون شرح

زیارت بازار والبته کمی هم زیارت امام زاده

جاتون خالی

واقعاً جاتون خالی


 

 

موافقین ۲ مخالفین ۰ ۹۲/۰۹/۱۸
داود صالحی

داود صالحی

نظرات  (۶)

سلام استاد
پاسخ:
سلام سبحان عزیزم
چقدر دلم برات تنگ شده
پدر مهربونت سلام برسون
Salam
۰۴ دی ۹۲ ، ۱۷:۱۵ مذی همیشه خندون
آقا عجب روزگاری بود ولی من یادم رفت به شما بگه هم اینترنتمون قطع بود هم این که یادمون رفت بگیم بیایید اردو شبانه با کمال عذر من حقیر را یعنی محمد متین مذنب را افع فرمایید
۲۰ آذر ۹۲ ، ۲۰:۰۳ محمدرضا محمدحسینی
خوش به حال بچه های اونجا که همچین معلم خوبی دارند.
۱۹ آذر ۹۲ ، ۲۲:۱۱ محمد علی حریری
استاد اصلا قدر شما را نمی دونن
۱۸ آذر ۹۲ ، ۲۰:۴۹ امىن پرکار
استا بانون خوردىدسىر شدىد.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی