یاردبستانی من

یاردبستانی من
طبقه بندی موضوعی
کلمات کلیدی
آخرین مطالب
پربیننده ترین مطالب
محبوب ترین مطالب
مطالب پربحث‌تر
آخرین نظرات
جمعه, ۱ شهریور ۱۳۹۲، ۰۱:۱۰ ق.ظ

اعترافی دیگر

سلام به همه دوستان خوب کلاس دوستی

به پیشنهاد عزیزِ بزرگواری اعتراف نامه هام رو دوباره براتون راه اندازی کردم به شرط اینکه نگی خودم می دونستم و...

یادتونه باهم رفته بودیم پارک چیتگر برای دوچرخه سواری

یادتونه قرار شد بعد بازی آقا میلادی شما ها رو ببره یه گوشه جمع کنه و باهاتون صحبت کنه

و حتما یادتونه که من و آقا خاکی هم در یک چشم به هم زدن غیبمون زد!

(البته شایدم یادتون نباشه چون ما سعی کردیم خیلی حرفه ای ب.پ.ی.چ.و.ن.ی.م)

فکر می کنید کجا رفته بودیم ؟ و یواشکی داشتیم چیکار می کردیم؟

من...

...وآقای خاکی

وای جاتون خالی چه خوش مزه بود!

(البته ناگفته نماند آقا میلادی هم قبل از ما از خجالت شکمش در اومده بود، درست همون موقع که من و آقا خاکی داشتیم برای شماها صحبت می کردیم)

منتظر بقیه اعتراف ها باشید!

ما اینیم دیگــــــــــــــه...

موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۲/۰۶/۰۱
داود صالحی

نظرات  (۷)

وای وای وای وای وای وای وای وای وای وای وای وای وای وای وای وای وای وای وای

 

عجبااااااااااااااا
سلام استاد واقعاَ که باشه یادم می مونه
۱۲ شهریور ۹۲ ، ۱۱:۵۳ محمدرضا محمدحسینی
چه جالب 

bache Ha Ghadre Agha Salehi Ro Kheili Bedonid .Kareshon Doroste
Az In Forsat Estefade Konam Begam Ke Emsal Dige Khoda Bekhad Mikhaim Photoshopo Shoro konim Khodetono Amade Konid Hesabi
In Roza Ke Miram Site Dabestan Jaton Onja Kheili Khaliye Makhososan Jaye Moznebo . Haririo .Naghizadeo .Tehranchio Karamoyo...............
Habibi
۰۳ شهریور ۹۲ ، ۲۳:۴۰ محمد علی حریری
خوب بود
فکرش هم نمی کردم
آقا ما فهمیدیم کنار لبتون سسى بود یادتون رفته بود پاک کنین😂😂😂

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی