یاردبستانی من

یاردبستانی من
طبقه بندی موضوعی
کلمات کلیدی
آخرین مطالب
پربیننده ترین مطالب
محبوب ترین مطالب
مطالب پربحث‌تر
آخرین نظرات
پنجشنبه, ۱۲ ارديبهشت ۱۳۹۲، ۱۱:۵۸ ب.ظ

کودکی!

پا به پای کودکی هایم بی

کفش هایت را به پا کن تا به تا

قاه قاه خنده ات را ساز کن

باز هم با خنده ات اعجاز کن

پا بکوب و لج کن و راضی نشو

با کسی جز عشق همبازی نشو

بچه های کوچه را هم کن خبر

عاقلی را یک شب از یادت ببر

خاله بازی کن به رسم کودکی

با همان چادر نماز پولکی

طعم چای و قوری گلدارمان

لحظه های ناب بی تکرارمان

مادری از جنس باران داشتیم

در کنارش خواب آسان داشتیم

یا پدر اسطوره دنیای ما

قهرمان باور زیبای ما

قصه های هر شب مادربزرگ

ماجرای بزبز قندی و گرگ

غصه هرگز فرصت جولان نداشت

خنده های کودکی پایان نداشت

هر کسی رنگ خودش بی شیله بود

ثروت هر بچه قدری تیله بود

ای شریک نان و گردو و پنیر

همکلاسی باز دستم را بگیر

مثل تو دیگر کسی یکرنگ نیست

آن دل نازت برایم تنگ نیست ؟

حال ما را از کسی پرسیده ای ؟

مثل ما بال و پرت را چیده ای ؟

حسرت پرواز داری در قفس؟

می کشی مشکل در این دنیا نفس؟

سادگی هایت برایت تنگ نیست ؟

رنگ بی رنگیت اسیر رنگ نیست ؟

رنگ دنیایت هنوزم آبی است ؟

آسمان باورت مهتابی است ؟

هرکجایی شعر باران را بخوان

ساده باش و باز هم کودک بمان

باز باران با ترانه ، گریه کن !

کودکی تو ، کودکانه گریه کن!

ای رفیق روز های گرم و سرد

سادگی هایم به سویم باز گرد

موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۲/۰۲/۱۲
داود صالحی

نظرات  (۲)

درود مهربونترین.
وبلاگ زیبا و جذابی داری بهت تبریک میگم. شعری که گذاشتی حس و حال خاصی داره و بی اختیار آدمو درست مث اسمش به دوران کودکی میبره. ممنون از انتخاب زیبا و به جات.
در ضمن با چند روزی تأخیر روز معلم رو بهت تبریک میگم. امیدوارم همیشه و در همه حال شاد و پیروز باشی.
تا درودی دیگر بدرود

با سلام و درود فراوان  . تبیک می گم وبلاگ زیبا و قشنگی دارین . دوست عزیز  23 اردیبهشت روز تولد همسرمه. من می خوام برای غافلگیری ایشون  توی وبی که براش درست کردم یه پست  تولدی بذارم. ازتون خواهش می کنم به عنوان یه هم وطن در شادی ما زوج خوشبخت کنارمون باش.فقط با یک کامنت تولدی برای همسرم ..بی نهایت خوشحالمون می کنید... دستهایتان پر از عشق باد . راستی اسم شهرتون رو هم بذارید واسم . .. خواهش می کنم . تمنا می کنم . منت رو سر من بذارید و در این کار زیبا کنارم باشید . . نوشتن یه کامن از دلای مهربونتون  دو دقه از وقت عزیزتون رو بیشتر نمی گیره هموطنای قوی و عاشق و با احساس من ..رستی اگر مقدوره  بزرگواری کنید و  برای دوستان و لینکی هاتون اطلاع رسانیی کنین که بیان و اینجا به بانوی من تبریک بگن . قول می دم رای سلامتتیتون براتون صدقه و صلوات بگم . قول  شرف . پس  کنارم باشین . اطلاع رسانی هم بادتون نره . ضمنا دوستان اگر راهکار دیگه ای هم دارید تا من بتونم  به هزار تا کامنت برسم واقعا ممنون می شم اگر راهنماییم کنید

 

b

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی