یاردبستانی من

یاردبستانی من
طبقه بندی موضوعی
کلمات کلیدی
آخرین مطالب
پربیننده ترین مطالب
محبوب ترین مطالب
مطالب پربحث‌تر
آخرین نظرات
دوشنبه, ۲۸ مرداد ۱۳۹۲، ۰۷:۱۲ ب.ظ

لطائف معلمی


اندر احوالات معلمی

دوستم ترک تحصیل کرد ... اما من معلم شدم

حالا اون پورشه دار ... من پوشه دارم

اون اوراق مشارکت داره ... من اوراق امتحانی

اون عینک آفتابی داره ... من عینک ته استکانی

اون بیمه زندگانی ... من بیمه خدمات درمانی

اون سکه و ارز داره ... و من سکته و قرض

موافقین ۲ مخالفین ۰ ۹۲/۰۵/۲۸
داود صالحی

نظرات  (۳)

به نظر من برین پیش دوسستون با پورشه اش یه دورى بزنین واسه ى ما هم تعریف کنین.باحال بود
شما قلبى بزرگ  دارید که محبت صدها فرشته ى کوچک مهربان را درخود دارد و دستانى که صدها دست کوچک را با عشق مى فشارد خدا مى داند که وسعت تنهایى دوستتان چقدر است!!!!
۲۹ مرداد ۹۲ ، ۱۶:۵۴ محمد علی حریری
با مزه و زیبا مثل شما

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی