یاردبستانی من

یاردبستانی من
طبقه بندی موضوعی
کلمات کلیدی
آخرین مطالب
پربیننده ترین مطالب
محبوب ترین مطالب
مطالب پربحث‌تر
آخرین نظرات
شنبه, ۱۱ خرداد ۱۳۹۲، ۰۶:۱۷ ق.ظ

اعتراف نامه شماره دو

دوباره سلام

یه اعتراف جالب دیگه براتون دارم

در ادامه مطلب

فقط جان من الکی نگی خودم می دونستم و...

 

یادتونه یه روز داداش دو قلوم مسعود اومده بود سر کلاس و...

در واقع داداشم خودم بودم

 

البته من یه داداش دارم که اسمش مسعوده و معلم هم هست

ولی در واقع این خودمم

 

 

اینم خودمم

 

 

اینم ...

 

 

فقط موندم آی کیویِ بعضی از بچه ها رو که میگفتن

داداشتون چقدر از خودتون لاغر تر یا قد کوتاه تره

و البته اون جمله تاریخی عطا که می گفت : داداشتون چقدر از خودتون با ادب تره

یعنی ما ...؟

کلاً خسته نباشی پسرم

موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۲/۰۳/۱۱
داود صالحی

نظرات  (۱۱)

۱۲ آبان ۹۳ ، ۱۶:۴۵ مذی گناه کار
این مطلب برای سایت خودتونه    http://salehi8.blog.ir/1392/04/13/oskol
ما اینیم دیگه
۳۱ خرداد ۹۲ ، ۰۱:۰۹ مامان ایمان
ولى خداییش بچه ها سر کار بودن ! براشون لذت بخش بود .اینم از محسنات آقایونه ! 
استاد شما  این کلک را یک جورى به من توضیح دادین
پاسخ:
       عجــــــــــــــب!!!
نه بابا واقعا اون کارو کرده بودید؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ عجب استادی!!!
خداییش خوش به حال بچه های کلاستون.
آخه بیچاره ها هم حق داشتن متوجه نشن از کجا بدونن شما داداش دوقولو ندارید...
ولی خداییش خیلی خندیدم

salam ostad

eshtebah hads zadid man ata nistm

vali che farghi mikone

mohem ine ke khili dosteton daram

پاسخ:

عجب!!

 

۱۳ خرداد ۹۲ ، ۱۲:۰۴ امین پرکار
استاد ماهم سرکار خورمون خوبه ها
پاسخ:

      از اون لحاظ که بعــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــله

حرف ندارید

حالا کجاشو دیدی پنجاه و سه تا اعتراف نامه دارم که فقط دو تاش رو فاش کردم!

من که اون روز غایب بوذم
پاسخ:

      نگران نباش پسرم

اگه غایب نبودی  هم اتفاق خاصی نمی افتاد!

سلام داغ به آقای صالحی و  دوستای خوب کلاس چهارم
من مسعود صالحی معروف به آقای حکایتی، برادر استاد صالحی هستم. (باور کنید خودم هستم و هیچ کلکی در کار نیست.)
باید اعتراف کنم  وقتی این پست رو دیدم تا یک ساعت داشتم می خندیدم.
بهتون تبریک میگم که یک سال تحصیلی رو پشت سر گذاشتید. 
خیلی خوب می شد من هم لااقل یک آشنایی مختصری باهاتون داشتم. من قبلاً عکس همه ی بچه های کلاستون رو دیده بودم. 
ناگفته نمونه، تعریف از خود نباشه، الان خوش هیکل تر شدم و اصلاً نسبت به عکسم صد و هشتاد درجه فرق کردم.
مطلب آخر اینکه، من که حدود 30 ساله آقای صالحی رو می شناسم، هنوز نمی دونم  باید کدوم یکی از این عکس ها رو به عنوان چهره ی واقعی ایشون بدونم!! 
 
سلام داغ به آقای صالحی و  دوستای خوب کلاس چهارم
من مسعود صالحی معروف به آقای حکایتی، برادر استاد صالحی هستم. (باور کنید خودم هستم و هیچ کلکی در کار نیست.)
باید اعتراف کنم  وقتی این پست رو دیدم تا یک ساعت داشتم می خندیدم.
بهتون تبریک میگم که یک سال تحصیلی رو پشت سر گذاشتید. 
خیلی خوب می شد من هم لااقل یک آشنایی مختصری باهاتون داشتم. من قبلاً عکس همه ی بچه های کلاستون رو دیده بودم. 
ناگفته نمونه، تعریف از خود نباشه، الان خوش هیکل تر شدم و اصلاً نسبت به عکسم صد و هشتاد درجه فرق کردم.
مطلب آخر اینکه، من که حدود 30 ساله آقای صالحی رو می شناسم، هنوز نمی دونم کدوم یکی از این عکس ها چهره ی واقعی ایشونه!!! 
 

salam ostad man fekr konam alan sare karim mage na?

rasti khili dosteton darm va baray didaneton lahze shomari mikonam

ostad khili goli ostad

پاسخ:

سلام عطا جان

مثل اینکه استاد رو هنوز نشناختی ناشناس خوش شانس

یادت رفته استاد قبل از اینکه معلم باشه کارآگاه بوده

منم دوستت دارم گلم

۱۲ خرداد ۹۲ ، ۲۲:۰۵ محمد رضا عسگریان
استاد واقعا سر کاری بود؟؟؟!!!

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی