یاردبستانی من

یاردبستانی من
طبقه بندی موضوعی
کلمات کلیدی
آخرین مطالب
پربیننده ترین مطالب
محبوب ترین مطالب
مطالب پربحث‌تر
آخرین نظرات
سه شنبه, ۱۴ دی ۱۳۹۵، ۰۴:۵۶ ب.ظ

عزیز دل

طاووس تیر خورده ی من غافلی هنوز !؟

دنبال دانه های اسیر گِلی هنوز !؟

باغ تو را ، به نام کلاغی سند زدند

از خواب برنخیز ، که بی حاصلی هنوز !
Image result for ‫تصاویر زیبا‬‎
دنیا کنار آمده با مرگ رنگ ها

درگیرِ راه حل همان مشکلی هنوز!؟

از حال من نپرس که دیوانه تر شدم

از حال و روز تو چه خبر ؟ عاقلی هنوز!؟

این ماه هم تمام شد اما هلال نه

در چشم های مِه زده ام کاملی هنوز

با تخته پاره ها به توافق رسیده ام

من جزر و مدم و تو همان ساحلی هنوز

من ماضی بعیدم و گم بین جمله هات

اما تو در مضارع من فاعلی هنوز

بیدار مانده ام که تو را مثنوی کنم

آسوده تر بخواب ! عزیز دلی هنوز...!

موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۵/۱۰/۱۴
داود صالحی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی