یاردبستانی من

یاردبستانی من
طبقه بندی موضوعی
کلمات کلیدی
آخرین مطالب
پربیننده ترین مطالب
محبوب ترین مطالب
مطالب پربحث‌تر
آخرین نظرات
چهارشنبه, ۲۴ شهریور ۱۳۹۵، ۰۶:۱۸ ب.ظ

مثل کبوتران شما

مثل کبوتران شما گرچه می پرم

آنها کبوترند و من از جنس دیگرم

 

دیوارها فضای دلم را گرفته اند

دیگر هوای پرزدن افتاده از سرم

 

این شهر بسته بال مرا؛ این حصارها

تا آسمان کشیده شده در برابرم

 

گاهی برای بال زدن، آسمان کم است

یا صحن قدس باید و یا گنبد حرم

 

آقای من! ببخش اگر بال من شکست

بر من مگیر خرده اگر کم میاورم

 

این روزها ببخش اگر دیر میرسم

گاهی اسیر خانه و فرزند و همسرم

 

مثل کبوتران شما   نه ! هنوز  نه

مانده است تا قبول کنی یک کبوترم

Image result

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۵/۰۶/۲۴
داود صالحی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی