یاردبستانی من

یاردبستانی من
طبقه بندی موضوعی
کلمات کلیدی
آخرین مطالب
پربیننده ترین مطالب
محبوب ترین مطالب
مطالب پربحث‌تر
آخرین نظرات
جمعه, ۱۲ شهریور ۱۳۹۵، ۰۱:۱۲ ب.ظ

بهترین زیارت!

جاتون خالی چند روز پیش توی صحن جامع رضوی زائر بودم ، بعد از نماز مغرب و عشا ابیات زیبایی از بلندگوهای صحن پخش شد که شیرینی و حلاوتش هرگز از یاد نمی ره!

منم سریع این اشعار رو ثبت کردم تا به اشتراک بگذارم.

در ادامه مطلب می تونید این اشعار رو بخونید و احیاناً این حس و حال قشنگ رو درک کنید! ان شاالله

 

اگر خدا به من نظر نمی داشت

خلقت من هیچ اثر نمی داشت

اگر خدا به من بلی نمی گفت

کسی به گوش من علی نمی گفت

خلق شدم که یا علی بگویم

شیعه شدم که راه او بپویم

شکر خدا غلام حیدر شدم

ریزه خور آل پیمبر شدم

ز کودکی از پی یار آمدم

محب اهل بیت بار امدم

Image result

شکر خدا اهل ولا گشته ام

زائر دربار رضا گشته ام

آمدم ای شاه پناهم بده

خط امانی به گناهم بده

عشق تو جاری به سرشت من است

مرقد پاک تو بهشت من است

من که غبار کف پای توام

زائر ایوان طلای تو ام

مرحم آلام من و یاد تو

دست من و پنجره فولاد تو

خسته و بی تابم و تابم بده

جان جوادت تو جوابم بده

موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۵/۰۶/۱۲
داود صالحی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی