یاردبستانی من

یاردبستانی من
طبقه بندی موضوعی
کلمات کلیدی
آخرین مطالب
پربیننده ترین مطالب
محبوب ترین مطالب
مطالب پربحث‌تر
آخرین نظرات
شنبه, ۳۰ آبان ۱۳۹۴، ۰۱:۰۴ ب.ظ

حرف های گنگِ غیرِ تکراری

حالا

دقیق

 چهارصد و پنجاه و پنج روز می گذرد

از آخرین روز دیدار شما

و چهارصد و پنجاه روز

 از بازگشت و آن واقعه ی تلخ و غم بار

اما امروز

دوباره راهی ام...

... و من راضی ام به رضای حق

به اینکه وقتی برگشتم زائر بودم

 ... و تو همه هستم را گرفتی...

اما در عوض خادمم کردی!

راضی ام

به

رضای حق

کمتر از هشت ساعت دیگر...

 

موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۴/۰۸/۳۰
داود صالحی

نظرات  (۵)

۱۰ دی ۹۴ ، ۱۸:۵۲ سپهر سادات میرئى
سلام استاد.....
خیلى دلم براتون تنگ شده 😭😭😭
کى میشه دوباره هم دیگرو ببینیم

۰۹ آذر ۹۴ ، ۱۶:۱۵ محمدعلی حریری
استاد امید وارم ببینمتون و بس
۰۷ آذر ۹۴ ، ۱۹:۵۵ داود صالحی
امیر بهادر؟
دبستان صالحین؟
کلاس سوم؟
لطفا و حتما شملره تماس خصوصی برام بذار ممنون
۰۶ آذر ۹۴ ، ۰۱:۴۳ امیر بهادر نمازی
سلام آقای داود صالحی معلم دبستان من .چه روزهای خوبی بود اون سال ها و چقدر دلهایمان بهاری و سبز بود و چه زود زمستان تمام وجودمان را فرا گرفت
۳۰ آبان ۹۴ ، ۱۳:۲۲ تسنیم بهشتی
خدا بیامرزدشون...
خوش به سعادت شما
التماس دعا

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی