یاردبستانی من

یاردبستانی من
طبقه بندی موضوعی
کلمات کلیدی
آخرین مطالب
پربیننده ترین مطالب
محبوب ترین مطالب
مطالب پربحث‌تر
آخرین نظرات
چهارشنبه, ۱۳ آبان ۱۳۹۴، ۱۲:۰۱ ق.ظ

دویست و بیست و نه

دوباره دویست و بیست و نهمین روز سال رسید!

روز تولد یک معلّم

در روز دانش آموز...

تولّدم مبارک...!

موافقین ۳ مخالفین ۰ ۹۴/۰۸/۱۳
داود صالحی

نظرات  (۸)

۰۹ آذر ۹۴ ، ۱۶:۱۴ محمدعلی حریری
سلام استاد ببخیشید سر نمیزنم
مجبورم تولدتون رو تو دو روز مونده به اربعین تبریک بگم
امید وارم بتونم ببینمتون
راستی آقا صالحی سلام
خیلی خیلی دلم براتون تنگ شده
تولدتون هم با کمی تاخیر مبارک استاد
سلام محمد رضا من هم همون روزها مشهدم امیدوارم همدیگه رو و البته آقا صالحی رو تو حرم ببینیم دلم براش تنگ شده
۲۴ آبان ۹۴ ، ۱۷:۴۱ محمد رضا عسگریان

سلام استاد خسته نباشید.ما که دوست داریم هر چه زود تر شما رو ملاقات کنیم.لطفا افتخار زیارت بدهید.

پ.ن:استاد من روزبهی شدم!میخوایم 28 آبان بریم مشهد.حتما براتون دعا می کنم.موفق باشید!

+به محمد طه سلام برسونید!

++پساپس تولدتون رو تبریک میگم!

سلاااااام اقای صالحی. تولدتان مبارک😘
۱۳ آبان ۹۴ ، ۲۱:۳۸ فرسد محمدزاده
تولدتان مبارک استاد
استاد هزاران سال زنده باشید تولدتون هم مبارک
تبریک میگم... ایشاله دویست و بیست و نه سال با برکت و با عزت زندگی کنید...

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی