یاردبستانی من

یاردبستانی من
طبقه بندی موضوعی
کلمات کلیدی
آخرین مطالب
پربیننده ترین مطالب
محبوب ترین مطالب
مطالب پربحث‌تر
آخرین نظرات
چهارشنبه, ۲۱ مرداد ۱۳۹۴، ۰۶:۴۲ ب.ظ

آرام...!

چقدر آرام و بی سرو صدا...

اینجا هم مثل قلب مهربانتان آرام و است و متین

اهل شلوغ بازی و هیاهو نیست!

با خودم فکر می کردم این هفته های آخر چه می شود حال و هوای این دفترچه مجازی...!

سیصد و چهل و هفت روز گذشت اما من آدم های زیادی رو دور وبرم دیدم که از پای چای صبحانه یادتان هستند تا سر سجاده نماز شب...!

امروز به جرات می تونم ادعا کنم در این کمتر از هجده روز مانده تا یک سالِ فراق ، روزی را شروع نکردم و به پایان نبردم مگر این که ذکر شما و  خوبی هایتان در چند نوبت شنیده باشم ، چه از دوستان و نزدیکان و چه از ندای قلبم...

...که از همه بیشتر این روزها شما را مرور می کند...

دل تنگم حاج آقا به اندازه سیصد و چهل و هفت قرن دلتنگم ...

چه کنم من مثل شما اهل آرامش و قرار نیستم...

آشوبم ... آشوب ... 

dadgostarnia14

موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۴/۰۵/۲۱
داود صالحی

نظرات  (۱)

گذراندن زندگی در جهت هدفی که آن را بزرگ و شکوهمند می‌دانید، منجر به شادی و سرور راستین می‌شود

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی