یاردبستانی من

یاردبستانی من
طبقه بندی موضوعی
کلمات کلیدی
آخرین مطالب
پربیننده ترین مطالب
محبوب ترین مطالب
مطالب پربحث‌تر
آخرین نظرات
جمعه, ۲۹ خرداد ۱۳۹۴، ۰۶:۳۴ ب.ظ

همه چی آماده

سفره آماده ،سر سفره گدا آماده

کرم آماده من آماده خدا آماده

این کرم خانه دو ماه است تدارک دیده

قبل مهمان همه جا هست غذا آماده

اینکه اینجائیم از لطف خود اوست نه من

او نخواهد ، نشوم بهر دعا آماده



گر خدا رحم نیارد به من آلوده

نفس من هست به انجام خطا آماده

دل بیمار محال است به درمان نرسد

مطب آماده دل آماده دوا آماده

موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۴/۰۳/۲۹
داود صالحی

نظرات  (۱)

۳۱ خرداد ۹۴ ، ۱۵:۲۲ محمد جواد ابراهیمی
سلام علیکم
خوبید الحمدلله
توفیقی بود
دباغ خونه!!! سوء تفاهمه ها
ما ارادت داریم

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی