یاردبستانی من

یاردبستانی من
طبقه بندی موضوعی
کلمات کلیدی
آخرین مطالب
پربیننده ترین مطالب
محبوب ترین مطالب
مطالب پربحث‌تر
آخرین نظرات
جمعه, ۵ دی ۱۳۹۳، ۰۹:۰۴ ب.ظ

تکیه گاه

یادت باشد

هر چقدر هم که ضعیف باشی

گاهی اوقات می توانی تکیه گاه باشی!


موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۳/۱۰/۰۵
داود صالحی

نظرات  (۱)

۱۱ دی ۹۳ ، ۲۰:۵۷ مذی گناه کار
با عرض سلام به بهترین استاد عمرم
استاد داره امتحان ها شروع می شه داریم بد بخت می شیم یادش بخیر یک روز امتحان جغرافی داشتیم وسطش صحبت کردم برگم دو نیم مساوی شد انشاالله خدا کمک کنه بتونیم این چند سال هم به ته برسونیم 

مذنب من مذنب من 
تو یاری و یاور من
                                                                    سروده ای از آقا موسی پور 
ان شالله بتونیم بیشتر به وبلاگ شما سر بزنیم 
خدا نگهدار زندگی   یک روزی از پیشم می ری

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی