یاردبستانی من

یاردبستانی من
طبقه بندی موضوعی
کلمات کلیدی
آخرین مطالب
پربیننده ترین مطالب
محبوب ترین مطالب
مطالب پربحث‌تر
آخرین نظرات
جمعه, ۱۱ مهر ۱۳۹۳، ۱۱:۲۵ ق.ظ

حاج حمید

یکدم از خیال من

نمی روی ای غزال من

دگر چه پرسی زحال من...

موافقین ۲ مخالفین ۰ ۹۳/۰۷/۱۱
داود صالحی

نظرات  (۱)

۱۴ مهر ۹۳ ، ۱۶:۵۲ احمد داعی
*بِـــــــــ✿ــــســــــــــمِ الـــــلـــه الــــــ✿ــــرَّحمـــــنِ الــــــرَّحـــــ✿ــــــــیــــــــــــــم*



ســــلام



عید قربان زنده دارد یاد قربان‌گشتگان را
پاسداران و اسیران و به خون آغشتگان را
خیز و در این عیدقربان سوی قربانگاه رو کن
معنی بیت و حرم را در شهادت جست‌وجو کن


-------*--------*------*--------*--------*---------*---------*------

با مطــــــلـــــب     عید قربان، عید عبودیت    به روزم

-------*--------*------*--------*--------*---------*---------*------


منتظر نظرات ارزشمند شما بزرگواران در پایان مطلب هستیم







عیـــــــــــــــــــــــدتان مبارک

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی