یاردبستانی من

یاردبستانی من
طبقه بندی موضوعی
کلمات کلیدی
آخرین مطالب
پربیننده ترین مطالب
محبوب ترین مطالب
مطالب پربحث‌تر
آخرین نظرات
دوشنبه, ۱۰ شهریور ۱۳۹۳، ۰۹:۰۹ ق.ظ

ابوالایتام


هرگزم نقش تو از لوح دل و جان نرود...


موافقین ۲ مخالفین ۰ ۹۳/۰۶/۱۰
داود صالحی

نظرات  (۶)

سلام اقا
من هم ازشنیدن این خبرناراحت شدم وهمیشه خنده هاشون یادم می مونه مخصوصا روزی را که درحیاط دبیرستان بودم واقای داد گسترنیا با مهربانی پیش من امد اسمم را پرسیدویاروزی راکه درمشهد دیدمشان

روحشان شاد








سلام اقا
من هم ازشنیدن این خبرناراحت شدم وهمیشه خنده هاشون یادم می مونه مخصوصا روزی را که درحیاط دبیرستان بودم واقای داد گسترنیا با مهربانی پیش من امد اسمم را پرسیدویاروزی راکه درمشهد دیدمشان

روحشان شاد








حتما علی جان
در آینده نزدیک حتما به بهترین شکل این کار رو انجام میدم
ان شاالله

۱۱ شهریور ۹۳ ، ۱۴:۱۲ علی جوادپور
من ایشون رو نمی شناسم 
اما روحشون شاد
استاد لطفاً بیشتر درباره ایشون توضیح بدید
سلام محمدحسین عزیز
استاد دادگسترنیا واقعا عزیز وبزرگ بودند
ویقینن به دعای بچه یتیم های شوش دانیال جایگاه خوبی به درگاه خداوند دارند
به در تصادف بین شهری در اتوبان قم به تهران درحالی که برای استراحت به پارکینگهای جاده ای رفتند این اتفاق افتاده روحشون شاد
۱۰ شهریور ۹۳ ، ۱۹:۱۷ محمدحسین محمدی نمینی
سلام آقا
بازم تسلیت
امروز آقای صوفیانی، معلم اصول عقایدمون، می گفتن که ایشون خیلی آدم بزرگی بودن؛ می گفتن تا حالا عصبانیتشون رو ندیده بودند. منم با این که اون موقع بچه بودم یادمه که همیشه یه لبخندی روی لبشون بود. خیلی حیف شد.
شنیدم توی حادثه رانندگی فوت کردند
توی جاده بودن یا توی شهر؟
ممنون می شم اگه جوابم رو بدید
خسته نباشید
خداحافظ

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی