یاردبستانی من

یاردبستانی من
طبقه بندی موضوعی
کلمات کلیدی
آخرین مطالب
پربیننده ترین مطالب
محبوب ترین مطالب
مطالب پربحث‌تر
آخرین نظرات
سه شنبه, ۴ شهریور ۱۳۹۳، ۰۸:۳۰ ق.ظ

امروز دوباره زائرم

ابرها آمده بودند تا عزاداری کنند

 امروز معجزه رو با تمام وجودم حس کردم.

وقتی سال گذشته از زیارت امام مهربانی ها برگشتنم به خودم گفتم این دیگه آخرین سالیه که با این جماعت میرم مشهد...!

و انگار نه انگار که افسار ما دست کس دیگریست!

وما فقط  بلدیم غر بزنیم.

گاهی فراموش می کنیم ما کسی نیستیم و همه چیز و همه کس  اونه!

اونه که می گه باش

اونه که می گه نباش

و امروز خوشحالم که دوباره مورد عنایت مولای خوبی ها قرار گرفتم.

...و دوباره زائر شدم.

برام عا کن!

 

موافقین ۲ مخالفین ۰ ۹۳/۰۶/۰۴
داود صالحی

نظرات  (۴)

۰۹ شهریور ۹۳ ، ۰۶:۲۹ محمدرضا حاجی جباری
انالله و انا الیه راجعون...
خدا رخمتشون کنه

یه جورایی مدرسه بی پدر شد...
۰۸ شهریور ۹۳ ، ۱۸:۳۲ مهدی حسین نژاد
سلام معلم دوست داشتنی!
وفات حاج آقای دادگسترنیا رو تسلیت می گم. فردا میاین ایشالا برای تشییع؟ ساعت 10 جلوی دبیرستان.
۰۵ شهریور ۹۳ ، ۲۳:۲۴ محمدرضا حاجی جباری
سلام علیکم
التماس دعا دارم شدید

بروزیم با جزئیات دیدار با خانواده شهید علی خلیلی+پوستر

سر بزنید/منتظرتان هستم
انتقاد فراموش نشود.
یاعلی مــدذ
۰۴ شهریور ۹۳ ، ۱۳:۱۱ علی جوادپور
خوش به حالتون مارو هم دعا کنید

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی