یاردبستانی من

یاردبستانی من
طبقه بندی موضوعی
کلمات کلیدی
آخرین مطالب
پربیننده ترین مطالب
محبوب ترین مطالب
مطالب پربحث‌تر
آخرین نظرات
شنبه, ۷ تیر ۱۳۹۳، ۰۸:۲۰ ب.ظ

رمضان آمد

خدا گوید:

تو ای زیباتر از خورشید زیبایم

تو ای والاترین مهمان دنیایم

بدان آغوش من باز است

شروع کن! یک قدم با تو

تمام گامهای مانده اش با من

 

موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۳/۰۴/۰۷
داود صالحی

نظرات  (۵)

۱۷ تیر ۹۳ ، ۲۰:۲۱ محمد علی حریری
رمضان مبارک
سلام استاد
نمازوروزه ها قبول باشه.حالتون خوبه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
دلم براتون وبروبچه های دوستی تنگه
فعلا خدانگهدار
۰۹ تیر ۹۳ ، ۲۱:۵۲ علی جوادپور
سلام بر شما
نماد روزه های شما قبول باشد
علی جوادپور نوحی همونی که شما رو دوست داره
۰۸ تیر ۹۳ ، ۱۰:۱۱ محمدرضا حاجی جباری
اللهم رب شهر رمضان...
با پوستر ویک کلیپ صوتی از رمضان به روزم.
خوشحال می شم سربزنید
یاعــلی مدد.
۰۷ تیر ۹۳ ، ۲۰:۲۵ محمدرضا فلاح تفتی
السلام ای میهمانی خدا

با دو مطلب درباره رمضان بروزیم.


"شیعه بریده شده از آتش"

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی