یاردبستانی من

یاردبستانی من
طبقه بندی موضوعی
کلمات کلیدی
آخرین مطالب
پربیننده ترین مطالب
محبوب ترین مطالب
مطالب پربحث‌تر
آخرین نظرات
جمعه, ۱۹ ارديبهشت ۱۳۹۳، ۰۲:۵۸ ب.ظ

پدر

من نبودم و تو بودی ،

 بود شدم و تو تمام بودنت را به پایم ریختی ،

 حالا سالهاست که با بودنت زندگی می کنم ،

 هر روز، هر لحظه، هر آن و دم به دم هستی .

ببخش که گاهی آنقدر هستی که نمی بینمت ،

 ببخش تمام نادانیها و نفهمی ها و کج فهمی هایم را،

 اعتراض ها و درشتیهایم را ، و هر آنچه را که آزارت داد .

 دستانت را می بوسم و پیشانیت را ،

 که چراغ راه زندگیم بودی و هستی و خواهی بود ،

 خاک پایت هستم تا هست و نیست هست .

 به حرمت شرافتت می ایستم و تعظیم می کنم .

موافقین ۳ مخالفین ۰ ۹۳/۰۲/۱۹
داود صالحی

نظرات  (۴)

۰۳ خرداد ۹۳ ، ۲۱:۱۲ محمد علی حریری
پدرتون مثل خودتون خوشگله
۲۴ ارديبهشت ۹۳ ، ۲۲:۳۲ علیرضا حیدرخانی
این عید زیبا بر شما و پدر عزیزتان مبارک باشد
انشــــاالله
ایشالا خدا توفیقی بده که 100 سال عمر کنند و سایشون بالای سر شما باشد
استاد روزت مبارک روز پدرت مبارک
و یک خبر خوب که به زودی به دستتون میرسه...........
۱۹ ارديبهشت ۹۳ ، ۱۷:۴۳ محمدرضا حاجی جباری
سلام استاد!
روز پدر (از طرف محمد طه) بر شما پدر مهربان مبارک!!
امسال خیلی دلم برای پدرم میسوزد...
اولین سالیست که روز پدر باید خیرات پخش کند...

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی