یاردبستانی من

یاردبستانی من
طبقه بندی موضوعی
کلمات کلیدی
آخرین مطالب
پربیننده ترین مطالب
محبوب ترین مطالب
مطالب پربحث‌تر
آخرین نظرات
پنجشنبه, ۴ ارديبهشت ۱۳۹۳، ۰۵:۵۶ ب.ظ

اما

من سیاسی نیستم ، امـــــــــــــــا...!

کاریکاتور : سجاد جعفری

موافقین ۳ مخالفین ۰ ۹۳/۰۲/۰۴
داود صالحی

نظرات  (۵)

۲۴ ارديبهشت ۹۳ ، ۲۲:۳۷ علیرضا حیدرخانی
وبلاگ آقای صالحی،مثل خودشون عالی و بی نقص هست
یاعلی مدد
آپم و منتظر حضورتون...
۱۶ ارديبهشت ۹۳ ، ۲۱:۴۳ محمد علی حریری
ههههههههههههههههههههه
۰۸ ارديبهشت ۹۳ ، ۰۶:۵۹ محمدرضا حاجی جباری
سلام بر استاد گرامیــــ!!
خیلی خوشحال هستم که مثل همون زمان ها شما همچنان فعالید.
خوشحال تر می شم اگر قدم رنجه کنید به وبلاگ من هم سر بزنید.
یا علی ابن موسی الرضا(ع) ادرکنا

سلام و صد سلام شما دوست عزیز!

با "ما چقدر زود باوریم "به روزیم

نظر یادت نره ها!

با آرزوی موفقیت برای شما دوست عزیز!

 

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی