یاردبستانی من

یاردبستانی من
طبقه بندی موضوعی
کلمات کلیدی
آخرین مطالب
پربیننده ترین مطالب
محبوب ترین مطالب
مطالب پربحث‌تر
آخرین نظرات
سه شنبه, ۱۹ فروردين ۱۳۹۳، ۱۱:۲۲ ب.ظ

دعا


سه دعاست که از پروردگار در حجاب نمی‌ماند و قطعاً مستجاب می‌گردد: (نخست) دعای پدر و مادر در حق فرزندی که نسبت به والدین خود نیکوکار باشد؛ و دعای ایشان آنگاه که در حق فرزند نفرین نماید. (دوم) نفرین مظلوم نسبت به ظالم، و دعای او (مظلوم) در حق کسی که انتقام وی را از ستمگر بستاند و (سوم) دعای مومن آنگاه که دعای مرد مؤمن در حق برادر مؤمن خود که به خاطر ما، او را کمک مالی کرده باشد و نفرین او در حق برادرش که به وی محتاج شده و او می توانسته است نیازش را برطرف سازد و نکرده است

داستان واقعی و زیبای "دعای مادر"

موافقین ۲ مخالفین ۰ ۹۳/۰۱/۱۹
داود صالحی

نظرات  (۴)

۲۸ فروردين ۹۳ ، ۱۶:۳۲ محمد علی حریری
امید وارم ببینمتون
راستی ما یک برادر دیگه هم دارم! اون هم وبلاگ داره فکر کنم اون رو ندیدین
http://19sep2013.blogsky.com

سلام.
خیل خوشحال شدم که به وبلاگم سر زدین
سال نوی شما هم مبارک
از نظر خیلی خوبتون هم ممنون

جالب بود

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی