یاردبستانی من

یاردبستانی من
طبقه بندی موضوعی
کلمات کلیدی
آخرین مطالب
پربیننده ترین مطالب
محبوب ترین مطالب
مطالب پربحث‌تر
آخرین نظرات
سه شنبه, ۱۲ فروردين ۱۳۹۳، ۱۲:۵۶ ق.ظ

حال خوب امشب!

 

دمشون گرم عوامل هنرمند و زحمتکش سریال پایتخت

امشب بعد از مدتها دلم دوباره حال و هوای مشهد به خودش گرفت

و منم مثل نقی و چوچانگشون پشت گوشی به آقا سلامی کردم و عرض حاجتی داشتم!

منهم با شماره هشت کشتی پا به پای نقی معمولی زیر لب یا امام رضا(علیه السلام) گفتم

تازه اون موقع بود که یادم افتاد چقدر دلم تنگ آقاست

اما از لابلای شلوغ پلوغی این روزها  نمی شه این دلتنگی رو راحت پیدا کرد

 تازه فهمیدم دلم یه حس خوب و قشنگ می خواست تا باز ...

موافقین ۲ مخالفین ۰ ۹۳/۰۱/۱۲
داود صالحی

نظرات  (۲)

۱۸ فروردين ۹۳ ، ۲۲:۲۳ محمد علی حریری
عــــــــــــبــــــــــاس مــــــــــــــعــــــــــــــــصــــــــــــــــومـــــــــــــــیــــــــــــــــــه؟؟؟
هوا هوای زیارت
هوا خراسانیست

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی