یاردبستانی من

یاردبستانی من
طبقه بندی موضوعی
کلمات کلیدی
آخرین مطالب
پربیننده ترین مطالب
محبوب ترین مطالب
مطالب پربحث‌تر
آخرین نظرات
چهارشنبه, ۲۰ آذر ۱۳۹۲، ۱۱:۰۱ ب.ظ

رقیه بت الحسین (ع)

می گویند سری را که درد نمی کند دستمال نمی بندند ؛

ولی سر من

درد می کند برای سربندی که

نام مقدس تو

روی آن حک شده باشد ...

موافقین ۲ مخالفین ۰ ۹۲/۰۹/۲۰
داود صالحی

داود صالحی

نظرات  (۳)

احسنت. چه جمله زیبایی!
۲۳ آذر ۹۲ ، ۱۲:۴۸ گروه خنگ های کلاس

سلام آقا صالحی خیلی دلم براتون تنگ شده به قرآ خیلی دوستتون دارم بیاید به مدرسه وبچه ها سر بزنید اینجا همش حرف شماست کاشکی دوبارع اون روزهای قشنگ بیاد راستی آقا سر افرازهم از مدرسمون رفته مدرسه بدون شما اصلا صفایی نداره یادش بخیر همش هوابارونی بود مبیرفتیم توبالکن راستی کلاسمون هم  دادن به کلاس زبان اصلا حال نمیده دوستتون دارم خداحافظ

۲۱ آذر ۹۲ ، ۰۸:۴۲ محمد علی حریری
سر من هم براى رقیه(س)درد می کند
ولى استاد واقعا مریضم و سرم درد می کنه

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی