یاردبستانی من

یاردبستانی من
طبقه بندی موضوعی
کلمات کلیدی
آخرین مطالب
پربیننده ترین مطالب
محبوب ترین مطالب
مطالب پربحث‌تر
آخرین نظرات
پنجشنبه, ۲۵ مهر ۱۳۹۲، ۰۳:۲۷ ب.ظ

دلایل شخصی

راستش به دلایل کاملاً شخصی چند وقتی بود که سراغی از وبلاگ کلاس دوستی نگرفته بودم.

اما تماس های پی در پی بعضی از بچه های خوب دوستی من رو ناچار به تسلیم کرد!

برای همین یادنامه شماره دو رو براتون میذارم.

شایدهم از این به بعد یواشکی خیانت کردم واز جوجه فنچ های جدیدم نوشتم؛ البته یواشکی!

تو این شماره می خوام باهمدیگه بریم اردو

ته اتوبوس کف ماشین باهم بشینیم و شعر بخونیم وخُ.ل و چِ.ل با زی در بیاریم

کلوچه.کلوچه.بیا بریم تو کوچه... با کَمِری میای یا پیکان ...

 

 واقعا یادش بخیر

شایدم اگه تونستید یواشکی برید توی آشپز خونه ، قرار ساعت دو ونیم رو بذاریم برای ته دیگ خوری...

راستی به آقا فرشید و آقا رضا خیلی سلام برسونید،

... چقدر ته دیگ خوردیم بعد ازظهرها...

یادش بخیر 

موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۲/۰۷/۲۵
داود صالحی

نظرات  (۶)

یاد ان روز ها که در اگوشه توبوس کنسرت اهنگ  اجرا می کردیم.  SINASINA117@YAHOO.COM
۰۸ آبان ۹۲ ، ۱۹:۵۹ محمدرضا محدث
استاد سلام

به إقا فرشید و إقا رضا سلام رساندیم و إقا رضا گفتند مرغ تکه ای یادتان نرود
۰۳ آبان ۹۲ ، ۱۵:۱۶ محمد علی حریری
حرفی ندارم
۰۲ آبان ۹۲ ، ۰۸:۱۷ جواتی یا همون جوادی پور خودمون
استاد همیشه دلم واسه چهارمی های امسال می سوزه چون معلمی مثل شما رو ندیدن
۲۸ مهر ۹۲ ، ۲۱:۰۳ محمدرضا محمد حسینی
سلام استاد شماره تونو بنویسید

دلم براتون تنگ شده

hoseini.sepehrblog.ir
سر بزنید

عشق منی استاد

جاتون تو مدرسه خیلی خالیه

هیشکی استاد صالحی نمیشه

آی لاو یو

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی