یاردبستانی من

یاردبستانی من
طبقه بندی موضوعی
کلمات کلیدی
آخرین مطالب
پربیننده ترین مطالب
محبوب ترین مطالب
مطالب پربحث‌تر
آخرین نظرات
چهارشنبه, ۱۰ مهر ۱۳۹۲، ۰۷:۵۹ ق.ظ

جوجه فنچ ها

اینهم از جوجه فنچ های استاد در سال تحصیلی جدید...!

واقعاَخوش به سعادتشون مگه نه ...؟

 

 

 


 

موافقین ۲ مخالفین ۰ ۹۲/۰۷/۱۰
داود صالحی

نظرات  (۹)

چه عالی
استاد  من هم امسال 3تا جوجه فنچ خریدم
استاد مبارکا
چه زود از ما دل کندین خیلى دلم براتون تنگ شده واقاً خوش خوش به حالشون

۰۳ آبان ۹۲ ، ۱۵:۱۴ محمد علی حریری
بله
را سوی توی چه پدر سه ای درس می دهید و کلاس چندم

۲۴ مهر ۹۲ ، ۱۹:۴۵ مذی دزد بانک شده
وای که چه روز هایی بود هرچه دور می شی گذشته از ساعات عمر
هرچه قدر پیشرفت کردی گذشته ساعات عمر
هرچه بازی کردی گذشته ساعت عمر
هرچه در کلاس دوستی بودی عمر و افزوده های ان + شده
درست استفاده کن
۱۶ مهر ۹۲ ، ۲۳:۳۷ فرشاد قصدی
کاش ما هم میتونستیم یکی از این جوجه فنچ ها باشیم ..... البته ما دیگه جوجه فنچ نمیشیم ...... میشیم غول فنچ یا یه همچین چیزی ...... 

واى خداى من . راستى چند سالشونه
چه حالی می کنن اینا
خوش به حالشون

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی