یاردبستانی من

یاردبستانی من
طبقه بندی موضوعی
کلمات کلیدی
آخرین مطالب
پربیننده ترین مطالب
محبوب ترین مطالب
مطالب پربحث‌تر
آخرین نظرات
شنبه, ۶ مهر ۱۳۹۲، ۰۷:۴۵ ق.ظ

یاد نامه شماره یک


این روزها بیشتر از همیشه دلم هوای کلاس دوستی داره !

برا همین با خودم قرار گذاشتم مثل اعتراف نامه هام چند شماره هم یاد نامه بذارم

به یاد روزهای شیرین و فراموش نشدنی کلاس دوستی...!

از پینگ پنگ گرفته تا ورزش های صبحگاهی

از کلاس هایی که توی حیاط برگزار می شد

و البته گاهی هم روی پله ها سر راه مردم

کلاس دوستیه دیگه کاریش نمیشه کرد...

و خیلی از خاطرات دیگه که توی یاد نامه های بعدی حتما براتون میذارم.

راستی اگه تصویر یا خاطره ای از کلاس دوستی داری برام ایمیل کن تا برای همه بچه های کلاس نمایش بدم.

تا بعد...

موافقین ۲ مخالفین ۰ ۹۲/۰۷/۰۶
داود صالحی

نظرات  (۶)

۰۸ آبان ۹۲ ، ۲۳:۱۸ فرشاد قصدی
ماشالا استاد ورزشگار هم که هستید ...... دلمون براتون تنگ شده ....انشا الله که به زودی زیارتتون کنیم . 
یا علی 
۰۳ آبان ۹۲ ، ۱۵:۱۲ محمد علی حریری
کاش باز شما را ببینم
ببخشید که نضر نی گذاشتم
اینترنت نداریم استاد مهربان من
والا با این عشق و حالى که بچه هاى کلاس شما کردند دیگه هیچ کلاس و معلمى براشون جذاب نیست. هم خوب درس خوندند و هم کیف کردند!
۱۵ مهر ۹۲ ، ۱۸:۰۳ ایمان از کلاس دوستى
بسیار زیبا بود

استاد لطفا به ما هم سر بزنید

۰۸ مهر ۹۲ ، ۲۱:۳۱ علی جوادپور
استاد خیلی قسمت قشنگی رو گذاشتین دلم براتون خیلی تنگ شده

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی