یاردبستانی من

یاردبستانی من
طبقه بندی موضوعی
کلمات کلیدی
آخرین مطالب
پربیننده ترین مطالب
محبوب ترین مطالب
مطالب پربحث‌تر
آخرین نظرات
سه شنبه, ۲ مهر ۱۳۹۲، ۰۸:۵۳ ب.ظ

ابرها و فرصت ها

فرصت ها مثل ابرهای بالای سر در گذرند...!

مگه نه...؟

کلاس دوستی

سوم/مهرماه/نود ویک

دبستان پارسا

موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۲/۰۷/۰۲
داود صالحی

نظرات  (۵)

۰۹ شهریور ۹۳ ، ۱۳:۱۶ محمدحسین محمدی نمینی
سلام آقا
خسته نباشید
با عرض تسلیت به مناسبت درگذشت آقای دادگسترنیا و تبریک به مناسبت دهه کرامت
الآن می فهمم که فرصت ها چه زود می گذرند
خیلی پشیمونم
به نظرم خیلی بهتر می شد از فرصت هامون استفاده کنیم
یادمه اون موقع هم می گفتید وقتی بزرگ شیم می فهمیم که شما چی گفتید
خوش حال شدم که وبلاگتون رو پیدا کردم
خداحافظ

واقعا چه زود

یاد اون روز ها
۰۳ مهر ۹۲ ، ۱۳:۴۶ علی جوادپور
استاد کرمی از مدرسه رفته
۰۳ مهر ۹۲ ، ۱۳:۴۴ علی جوادپور
استاد به نظر من خیلی سریع تر از ابر های بالای سر گذشت

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی