یاردبستانی من

یاردبستانی من
طبقه بندی موضوعی
کلمات کلیدی
آخرین مطالب
پربیننده ترین مطالب
محبوب ترین مطالب
مطالب پربحث‌تر
آخرین نظرات
سه شنبه, ۲۸ خرداد ۱۳۹۲، ۱۱:۱۳ ب.ظ

ایمان

 

بچه ها اگر شهر سقوط کرد، نگران نباشید ، دوباره آنرا فتح خواهیم کرد.

مراقب باشید ایمانتان سقوط نکند!

شهید جهان آرا

 

موافقین ۲ مخالفین ۰ ۹۲/۰۳/۲۸
داود صالحی

نظرات  (۹)

۰۲ تیر ۹۲ ، ۱۶:۱۸ محمدرضا محمدحسینی
عالی بود استاد.
۳۱ خرداد ۹۲ ، ۰۰:۴۷ ناشناس بمونه بهتره
ایمان قوى به این راحتیا از دست نمى ره .واى به اونایى که باعث از دست رفتن ایمان جوونا بشن .
به هر حال یادش گرامى باد جمله ى زیباییست .موفق باشید
۲۹ خرداد ۹۲ ، ۲۲:۱۲ فرزند انتظار
سلام نمیدونم خواست خدا بود یا اتفاقی شد ولی فعلا مهمون اومده برام و درگیرم . اما خب داغ دلمو که آروم نمیکنه. خیلی داغونم. نمیدونم چجوری اوضاع رو درست کنم. حس میکنم دیگه فرصتی نیست . بدجور شکستم بدجور. حالا چیکار کنم.حوصله ی اینجا رو هم ندارم
۲۸ خرداد ۹۲ ، ۲۰:۴۳ فرزند انتظار
سلام. زیارت قبول. ما هم اگه سعادت بشه 2 دو هفته دیگه میریم. برام دعا کنید . حالم خیلی بده. اوضاع خودم و زندگیم ریخته بهم. باختم بدجور. عهدمو شکستم. دارم نابود میشم. شاید وبو ببندم و دیگه نیام. فعلا تا آخر امشب هستم
سلام
اینی که نوشتید خیلی مهمه...
موفق باشید...
استاد گر قطره اشک بریز ارا  من که در روز های قبل که جهان خویش شود 
یادت هست ان روز های که توپ دولایه ی ما رفت 

نیمه شعبان مبارک بهترین استاد دنیا
mozneb.blog.ir
استاد به وبلاگ ما هم سر بزنید 
من و جواد پور خنده را جلو می بریم
۲۸ خرداد ۹۲ ، ۱۰:۱۸ محمد علی حریری
با سلام 
نظری ندارم 
خدا حافظ
۲۸ خرداد ۹۲ ، ۰۹:۱۷ بنیان مرصوص
سلام علیک شهید زنده
بابا عکس و خاطرات گذشته را رو نکن حاجی
شهدا«صالحی» شرمنده ایم
واقعا شرمنده بنده چهارشنبه یه مصاحبه دارم به همین دلیل نمی تونم خدمت برسم
دستور جلسه را بفرمایید دور کاری می کنم
۲۸ خرداد ۹۲ ، ۰۱:۲۲ مریم فروزان کیا
ایمان سقوط نخواهد کرد مگر با فراموشی 
فراموشی اینکه خدا در همه جا و در همه حال نظاره گر ماست ... 

سلام بر زائر بارنی 
زیارتتان مقبول درگاه حق 
ممنونم از لطف شما دلم هوای مشهد کرده 
سپاس که به یاد من هم بودید و در حق من دعا فرمودید 
بله قطعاً همین طور بوده [لبخند]
ممنونم از محبت شما سلامت و موفق باشید [گل]

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی