یاردبستانی من

یاردبستانی من
طبقه بندی موضوعی
کلمات کلیدی
آخرین مطالب
پربیننده ترین مطالب
محبوب ترین مطالب
مطالب پربحث‌تر
آخرین نظرات
پنجشنبه, ۲۳ خرداد ۱۳۹۲، ۱۲:۳۴ ق.ظ

ماه بنی هاشم


قیامت قامت و قامت قیامت

قیامت می کند آن قد و قامت

موذن گر ببیند قامتت را

به قد قامت بماند تا قیامت

سلام بر ماه هاشمی نسب

 

موافقین ۲ مخالفین ۰ ۹۲/۰۳/۲۳
داود صالحی

نظرات  (۳)

salam ostad kheili ali bod

hoseini.sepehrblog.ir
۲۵ خرداد ۹۲ ، ۱۷:۴۶ محمد علی حریری
زیبا بود.
استاد به وب من سر بزنید.
hariri81.blog.ir
پاسخ:

مبارکه

چـشــــــــــــــــــــم حتماا

فقط مواظب باش دوباره...

۲۰ خرداد ۹۲ ، ۰۹:۲۱ شاگرد کوچکتان

استاد خیلی دوستتون دارم و دلم براتون حسابی تنگ شده!

خوش به حال بچه های شما

لطفا به وبلاگم سر بزنید

محمد حسین ملا احمدی

پاسخ:

ممنون محمد حسین عزیزم

منم دلم برات تنگ شده

آدرس وبت ر عوض کردی؟

اصلا نتونستم وارد بشم

لطفا آدرس جدیدت رو برام بذار

راستی ماشالله خیلی بزرگ شدی ها صدات مردونه شده

البته این رو از نوشته هات فهمیدم

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی