یاردبستانی من

یاردبستانی من
طبقه بندی موضوعی
کلمات کلیدی
آخرین مطالب
پربیننده ترین مطالب
محبوب ترین مطالب
مطالب پربحث‌تر
آخرین نظرات
دوشنبه, ۲۰ خرداد ۱۳۹۲، ۰۱:۱۰ ب.ظ

مسافر

کبوتر پر...قناری پر...کلاغ بی قراری پر

به آسمان حریمت وصله ای ناجور می آید...!

حــلال کنید...

 

عازم حرم یارم، به دعای شما

موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۲/۰۳/۲۰
داود صالحی

نظرات  (۸)

التماس دعا

۲۶ خرداد ۹۲ ، ۰۰:۰۶ علی جوادی پور

التماس دعا

استاد دلم براتون خیلی تنگ شده

راستی وبلاگ جدیدم افتتاح شد.حتماَ سر بزنید.

http://khande.sepehrblog.ir/

پاسخ:

سلام علی جان خیلی خوشحال شدم که بهم سر زدی

منم دلم برای شما و همه بچه ها تنگ شده

چشم تو همین روزها بهت سر میزنم

حتما

۲۵ خرداد ۹۲ ، ۱۷:۴۴ محمد علی حریری
به خیر خوشی برید و بر گردید

سلام.خوش به سعادتتون حتما برای ما هم دعا کنید.

برگشتید سری هم به وبلاگ ما بزنید.

ایشالا سبب خیر است

سلام

التماس دعا دارم

نایب الزیاره باشید

۲۰ خرداد ۹۲ ، ۱۷:۵۲ فرزند انتظار
سلاااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااام من برگشتم. امتحانام امروز صبح تموم شد. بلاخره راحت شدم. وااااااااااااااااای که چقد خوندم. خسته شدم. خوبین؟ چه خبر؟
۲۰ خرداد ۹۲ ، ۱۴:۰۲ بنیان مرصوص
سلام علیک
خوش به سعادتتون
التماس دعا ناجور، افتضاح، خراب دعامون کن!

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی