یاردبستانی من

یاردبستانی من
طبقه بندی موضوعی
کلمات کلیدی
آخرین مطالب
پربیننده ترین مطالب
محبوب ترین مطالب
مطالب پربحث‌تر
آخرین نظرات
پنجشنبه, ۱۶ خرداد ۱۳۹۲، ۱۲:۴۰ ب.ظ

همیشه...!

لحظه هایی هست که دلم واقعاً برایت تنگ می شود

من اسم این لحظه ها را « همیشه»گذاشته ام

 

 

موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۲/۰۳/۱۶
داود صالحی

نظرات  (۵)

۲۵ خرداد ۹۲ ، ۱۷:۴۲ محمد علی حریری
از جایی پیدا کردین یا خودتون گذاشتین
۱۹ خرداد ۹۲ ، ۱۱:۰۱ امین پرکار
استاد سوال؟دیگر اعتراف نمی گذارید؟جذاب بودا.
پاسخ:

چرا نمیذاریم؟

عجله نکن پسرم

زنگ تفریحه!

هنوز پنجاه ویک اعتراف نامه دیگه مونده!!!

۱۸ خرداد ۹۲ ، ۱۳:۲۵ مریم فروزان کیا

سلام زائر بارانی 
سپاس از لطف فراوان شما 
خوش به سعادتتان التماس دعای فراوان 
مدتیسیت عجیب دلم هوای مشهد کرده به یاد من و کلبه دلی من هم باشید 
خیلی خیلی از لطفی که نسبت به من دارید سپاسگذارم 
پیشاپیش زیارتتان قبول [گل]
نه کدوم پیغامتون چیزی به دستم نرسیده ....
ایشالا به سلامتی...

سلام
وا خدا نکنه دعوامون بشه.در ضمن این پست خصوصی برای ایشون نیست.
بله متاسفانه شدید درگیر امتحان هستم. شرمنده دیر به دیر میام تابستون جبران می کنم.
ممنون از لطفتون...

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی