یاردبستانی من

یاردبستانی من
طبقه بندی موضوعی
کلمات کلیدی
آخرین مطالب
پربیننده ترین مطالب
محبوب ترین مطالب
مطالب پربحث‌تر
آخرین نظرات
پنجشنبه, ۵ ارديبهشت ۱۳۹۲، ۰۲:۰۴ ق.ظ

هدیه ی سینا

امروز توی ی مدرسه هدیه زیبای از دانش آموز خوبم سینا جلالی سروش دریافت کردم؛اونقدر زیبا و دوست داشتنی بود که گفتم برای شما هم به نمایش بذارم.

 

 

 

 

 

ostad

 

2

 

 

موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۲/۰۲/۰۵
داود صالحی

نظرات  (۶)

سلام استاد . دلم خیلی براتون تنگ شده.bye
تولد تان مبارک. انشا الله 199ساله شوید.
ilove you 

ما فقط یک استاد خوب در آلم داریم .این استاد، استاد کلاس دوستی است.

               پاچه خاری بود؟؟!!

سینا جان تشابه نقاشیت به آقا معلم حرف نداره.
خوش به حال آقا معلم ...
ای کاش منم از این شاگردای خوب و مهربون داشتم :)

مرسی. شما خیلی به من لطف دارین!         ببخشید!!!

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی