یاردبستانی من

یاردبستانی من
طبقه بندی موضوعی
کلمات کلیدی
آخرین مطالب
پربیننده ترین مطالب
محبوب ترین مطالب
مطالب پربحث‌تر
آخرین نظرات
پنجشنبه, ۲۹ فروردين ۱۳۹۲، ۰۹:۵۲ ب.ظ

برای بچه های کلاس دوستی

من دلم می خواهد
خانه ای داشته باشم پُر دوست
کنج هر دیوارش
دوستانم بنشینند آرام
گل بگو گل بشنو
هر کسی می خواهد
داخل خانه پر مهر و صفا مان گردد

دوستی1

یک سبد بوی گل سرخ به ما هدیه کند
شرط وارد گشتن
شستشوی دلها
شرط آن
داشتن یک دل بی رنگ و ریاست
به درش برگ گلی می کوبم
روی آن با قلم سبز بهار
می نویسم ای یار ......
خانه دوستی ما اینجاست
تا که سهراب نپرسد دیگر
خانه دوست کجاست.

شاعر: نیلوفر عاکفیان

موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۲/۰۱/۲۹
داود صالحی

نظرات  (۴)

استاد یادش بخیر ومن مشهد دعاتون میکنم
استاد یادش بخیر ومن مشهد دعاتون میکنم
۰۷ آبان ۹۲ ، ۱۰:۵۰ حسن خوافی از سرتلو
بسیار بسیار زیبا و با احساس بود استاد
۳۰ فروردين ۹۲ ، ۱۸:۰۲ محمدرضا محمدحسینی
با سلام به استاد استاد خیلی خیلی زیبا بود.

خشم استاد در راه است.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی